Wednesday 3 October 2012

Gina Tricot Beauty Nails Preview

 
102 Cabaret, 73 Disco, 80 Wicked Green.

Köpte dessa idag. Jag älskar glitterlack! Så hittade jag en blurple idag! Har varit på jakt ett tag efter den perfekta blurple, kanske är det denna?
Så, satte mig ner och lackade om med Wicked Green. När det torkat började jag och min sambo laga mat. Jag skalade potatis och efter tre potatisar lyckades jag slinta med potatisskalaren och skar av toppen på pekfingernageln. Det gick inte att rädda, så det var bara att klippa av nageln. Vill absolut inte klippa av de andra, så får försöka behålla längden på dem medan pekfingernageln växer ut. Så typiskt. Får fota högerhanden istället.Skakigt värre. Jag och vänsterhanden går inte så bra ihop, speciellt inte med en kamera.

No comments:

Post a Comment

I love comments! They make me happy. I will answer comments, questions and feedback as soon as possible. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...