Monday 15 October 2012

Wild Rose Nourishing Hand Butter

Idag har jag inget lack att visa er på morgonen. Har på mig Nubar Night sparkle, men när jag skulle fota det igår och nu på morgonen har vädret varit så grått att det inte ens känns som någon idé att visa bilder på det. Istället tänkte jag prata om handkräm.



Wild Rose Nourishing Hand Butter från The Body Shop.

För att mina händer och naglar ska må bra med allt omlackande och borttagning av lack nästan varje dag är det jätteviktigt att smörja in händerna. Den bästa produkten jag har testat hittills är The Body Shop's Wild Rose Nourising Hand Butter. Kostar 135 kr.
Den är väldigt fet, vilket är perfekt för mig som väldigt lätt får torra och nariga händer!
Det finns en hand lotion i samma serie också, som inte är fullt lika fet, som jag också använder mellan varven.


No comments:

Post a Comment

I love comments! They make me happy. I will answer comments, questions and feedback as soon as possible. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...