Sunday 7 October 2012

OPI Gold Shatter

Nej, det här är inte dagens manikyr. Jag har faktiskt ingen manikyr idag än. Jag låter istället mina naglar vila och tar hand om dem.
När jag använde OPI Blue My Mind, som jag inte gillade, tänkte jag att jag kunde prova OPI Gold Shatter över. Vi är väll alla ganska less på krackelerande lack och jag ägde faktikt inget shatter lack när det var inne. Men så såg jag en så snygg julmanikyr med just detta lack att jag inte kunde låta bli att köpa det.
Färgen är guld och det är gnistrar om det. Väldigt fint, trots att det är just shatter.

 

Formulan var riktigt bra. Tre snabbar drag och när det börjar torka uppstår fina sprickor i lacket.

Translation: No, this is not the manicure of the day. I wore this the same day that I wore OPI Blue My Mind. I didn't like the polih, so I thought I might like it better with some shatter on, so I decided to use OPI Gold Shatter.
The polish is very sparkly.
The formula is good. Three quick swipes with the brush and hen the polish dries it shatters nicely.

No comments:

Post a Comment

I love comments! They make me happy. I will answer comments, questions and feedback as soon as possible. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...